faiz & muai & sofi's fotopages

By: muai mohamed

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Wednesday, 20-Jul-2011 13:48 Email | Share | | Bookmark
F & M Kids Apparel

 


Check out our Facebook page.

Thanks and happy shopping.

http://www.facebook.com/pages/F-M-Kids-Apparel/187027704692141?sk=wall



Wednesday, 9-Sep-2009 06:18 Email | Share | | Bookmark
Photoshoot 6/9/09

 
 
 
View all 5 photos...
Photoshoot yang sepatutnya pada hari Sabtu 5/9 terpaksa ditunda pada esok hari sebab pagi-pagi aku kena plak pegi kerja secara mengejut hahaha, kesian kat Muai dengan Sofi.

Gambaq ni ambik dekat Kuching, dekat-dekat dengan Masjid Jamek, atau orang Sarawak kata Masja, sekarang ni ada satu pokok yang berbunga dan luruh macam bunga sakura dekat Jepun, pemandangan cantik tapi banyak bunga yang luruh tu dah disapu oleh pakcik cleaner, jenuh jugak mencari kawasan yang masih ada bunga2.

Enjoy..











Tuesday, 25-Aug-2009 07:01 Email | Share | | Bookmark
Sofi @ Tunku Putra School

 
 
 
View all 13 photos...

Makan ice-cream, nyum2






Sofi taknak senyum bila jumpa orang yang dia tak kenal, kesian budak-budak dok sibuk layan Sofi




Anak beranak makan lolipop


Ibu mithali










Malaysia tanah airku


Tuesday, 11-Aug-2009 03:25 Email | Share | | Bookmark
Sofi & Kuih Keria

 
 
 
View all 4 photos...
Gambar ni dah lama ambik sebenarnya, baru je nak upload.

Sofi tengah tolong ibu dia buat kuih keria dekat dapoq.

Tak banyak aktiviti luar yang kami buat sebab keadaan berjerubu dan panas terik dekat Kuching.

Hutan sebelah rumah kami dah 40% terbakar (hampir seminggu, tanah gambut agaknya), bukak pintu rumah je bau asap...hamsap betui. Semalam hujan lebat tapi pagi ni masih berasap lagi ehehe sabar je lah.







Koleksi kasut sofi, dah 4 pasang kasut (2 dah tak muat), kalah ibu ngan abah dia



Thursday, 6-Aug-2009 04:42 Email | Share | | Bookmark
Side Project

Saje cuba buat weekend (Sabtu & Ahad sahaja) photoshoot untuk sapa2 yang berminat.

Area Kuching sahaja

Untuk maklumat lanjut sila ke http://www.ikhlasfoto.blogspot.com/





[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net