faiz & muai & sofi's fotopages

By: muai mohamed

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  [3]  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Sunday, 10-May-2009 06:24 Email | Share | | Bookmark
India Street

 
 
 
View all 12 photos...
Macam biasa bila hari Ahad, pagi pagi lagi akan ke Satok untuk beli barang mentah lepas tu terus balik, tapi harini ke Jalan India pulak, beli kain yang orang pesan.

Sofi seronok la dapat jalan-jalan, bukan main lagi dia...jalan terkedek-kedek

Selamat Hari Ibu kepada Mama dan Ibu & Isteri tersayang, terima kasih untuk segala-galanya















Pakcik ni sporting, senyum je bila gambar kena amik



B&W





Bangunan ni sebaris dengan Waterfront, dekat dengan Jalan India, akan diruntuhkan untuk memberi laluan kepada laluan pejalan kaki (extension kepada Waterfront)





Monday, 20-Apr-2009 01:36 Email | Share | | Bookmark
Cuba-cuba ambik gambaq potrait

 
 
 
View all 8 photos...
Tak berapa jadi sangat, tapi sebab dah amik, letak sajala dekat sini

















Saturday, 11-Apr-2009 08:37 Email | Share | | Bookmark
Sepetang di Waterfront

Waterfront
Depan Kedai Fantasy Sarawak
Waterfront 2
View all 13 photos...
Semalam (Jumaat 10/4/09) hari cuti di Sarawak, kami jalan-jalan di Waterfront.

Sofi pun sibuk nak berjalan-jalan ehehe terhoyong hayang lagi





























Monday, 30-Mar-2009 00:10 Email | Share | | Bookmark
Sepetang di Taman Pustaka Negeri

 
 
 
View all 10 photos...
Photoshoot yang pendek + editing sesedap rasa





















Tuesday, 24-Mar-2009 05:23 Email | Share | | Bookmark
Abah and his new toy

 
 
 
View all 15 photos...
Abah baru beli kamera baru

Dah lama mengidam baru dapat beli ehehe, akhirnya

Di The Spring, Kuching










Sofi Kat Rumah










Dekat Bangunan Dewan Bandaraya Kuching















[<<  <  1  2  [3]  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net